söndag 13 januari 2013

Igår så gick vi upp i tid å klädde oss och stack till Friskis allihopa. Vi hade stämt träff med Maria å Charlie där för att testa "familj" gympan som var till för föräldra och barn.
Haha, Saga blev lite överväldigad och ville absolut inte vara med, lilla hjärtat<3 Men man måste ju prova! Hon och Charlie lekte ist lite i lekhörnan som fanns utanför! Men nu har vi testat det en gång iaf!
Vi träffade Kathe där iaf, vilket resulterade i en spontan inbjudan till Fjälkinge. Så snart ska vi köra dit och leka lite:)

Men jag kände inte riktigt att jag fått min dos av svettis i och med att det blev som det blev. Så när Alec kommit hem efter sin löptur så stack jag bort till Friskis igen. Jag började med att springa 5 km och sen körde lite vikter. Så skönt att vara igång igen, jag har faktiskt saknat det. Jag mår mycket bättre när jag är aktiv och håller igång så, jag tycker inte om att känna mig osmidig, svag å slö. Jag har iof överseende med mig själv efter att fått barn för 5 månader sedan såklart! Men nu är de dags att komma igång igen!

Sen hade vi bara en mysig hemma kväll tillsammans som inkluderade bad av barn, te-party, legobygg, middagsfix, kvällsmys, gonatt saga!

Och sen när barnen sov så var det filmkväll för oss! Vi kollade på "The Hobbit"
Och den var verkligen riktigt bra!! Åh jag älskar den typen av filmer, och det har jag alltid gjort. Och jag ser fram emot fortsättningen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar