onsdag 2 april 2014

Aprilväder

Aaaaa, nu känner jag att jag tjatar om min ledighet, men eftersom jag jobbar hela kommande helg så har jag mina två lediga dagar nu. Onsdag och Torsdag!

Så klockan 7 ropade två små damer.. "Mammaaaaaa" sen kom dom intassande❤️ 

Och vi kollade på barnprogram och drack kaffe/välling ända till klockan 9!
 Sen körde vi lite röj på varsett håll här nere. Dammsuga/tvätta/damma å grejja är ju också sånt som måste göras. Jag föredrar att göra det på mina lediga dagar☀️ 

Vi klädde oss och styrde mot Maxi för å handla lite. Dom är så roliga att ha med sig när dom får hjälpa till. Och hjälper mig, det gör dom!

När vi kom hem så väntade Johanna och Julius här❤️ 
Impuls dejt, hellre en liten stund än inte alls! Dom kom hit en sväng innan hon skulle börja jobba. Så vi bjöd på lite lunch.
Tiden fick vingar och flög iväg innan ens kaffet hade svalnat. Nästa gång får vi ha mer tid☀️ 

Bröderna Lejonhjärta fick stå för nedvarvning idag igen❤️
Då passade jag på å laga middag i lugn å ro.

Jag bytte om och körde till idrottsplatsen där jag och Elin stämt träff för intervaller.
Det blev en fartlek! Det var så jäkla roligt och jäklar vad vi kämpade! 
Vi stod rygg mot rygg på 400 m banan, sen sprang vi allt vad vi kunde. Åt varsett håll, när vi möttes så vände vi om och joggade tillbaka. När vi möttes igen så vilade vi. Sen samma sak om igen, och igen, och igen...!

Skönt att middagen var färdig när jag kom hem, jag körde en utan kolhydrater variant. Kanske bättre för magen?
Nu är det Greys!
Om det är fint väder imorgon så åker vi till tivoliparken, sa jag till Saga. 
Sen började det snöa. Aprilväder? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar