söndag 6 april 2014

Flitiga Söndag

Så här såg frukosten ut för min del på mitt 6-13 pass idag på Fantasi. Samtidigt som jag satt mig ner så fick jag lite bilduppdatering hemifrån. Älskade troll!


Vi (läs Alec) har även gjort om ute på altanen. Skippat middagsbordet och ist kört på lounge stiiiilen. Det kommer bli helt underbart att sittta där och chilla i sommar, i can feel it.



Men det vart en del som var fel, så medan Alec var ute och sprang så körde jag med tjejerna till Solhaga för att byta. Och där är ju bara så jäkla mysigt. Det är nästan så att man skulle kunna åka dit bara för att fika, strosa och leka. Dom har en jätte fin lekplats där inne, och ett nytt litet "café" så att man kan stanna och fika. Och det var populärt. Även om barista tjejen i vagnen värmde min latte mjölk till säkert över 90 grader (!!) så förlät jag henne ändå. Hon verkade vara ny. Men åk dit, jättemysigt! Vi smällde säkert 1,5 timme där utan att egentligen göra någonting.






Sen när Alec kom hem så var det min tur att springa. Jag hade egentligen inte alls lust och vart skit trött. Då är det tur att jag har honom som peppar mig. Så iväg kom jag iaf!
Och det var en sån jäkla runda. En sån som knappt känns, det bara går av sig själv. Jag märker redan på konditionen att intervall träningen ger resultat. Och längdrekord blev det, 16 km. Så nu är jag öm i kroppen kan jag säga.
Imorgon ringer klockan 04:10, så det är dags för mig att hoppa i säng. Hoppas ni haft en bra helg!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar