onsdag 2 april 2014

Syskonkärlek

Livet är så mycket mer färgglatt när det är ljust ute längre. När jag kom hem ifrån jobbet igår så var jag ute med tjejerna ganska länge.
Bara att promenera omkring här i Hammar på alla lekplatser. Det är så skönt☀️ 
Och sitta i solen medan barnen tjuter när det killar i magen på den branta kanan, njuter man. "Titta Mamma"! Och när dom skrattar tillsammans och busar, syskonkärlek när det är som bäst. 
Och när man sen kommer hem och är lite rosig om kunderna då är det extra skönt att krypa ner under en filt. 
Nya favorit filmen är bröderna Lejonhjärta, och det är inte mig emot;) 

Medan pappa sen nattade två trötta tjejer så somnade jag i soffan. Det händer typ aldrig. Det finns inget värre än att vakna helt förvirrad mitt i natten med oborstade tänder, smink på.. Men så blev det iaf nu, klockan 2 på natten vaknade jag i soffan:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar