onsdag 19 mars 2014

Det blir som det blir, det är bra

Det hann bli lite vår. Vinterjackorna av, fleecen på. Saga var "ute och gick" med Zsra här. Dom skulle gå på trottoaren, nära vägen. Saga kom på att om dom höll i varsen del av ett hopprep så skulle inga bilar köra på Zara. 
Följ efter mig ❤️

Som en liten försmak. Men jag är redo när den bestämmer sig att komma på riktigt. Annars så har vi försäkrat oss om lite värme i Maj. Då flyger vi iväg på resa för första gången. Spännande!
Första "att göra", var att skaffa pass. Och det var lättare sagt än gjort. 

Jag och Alec var tacksamma att vi ens fick med våra busfrö hem ifrån polis stationen. Ett tag trodde jag någon skulle låsa in dom, haha! 
Men pass blev det av det hela iaf, så nu kan vi börja längta lite. 

Efter två lediga dagar så skulle jobbe veckan börja idag. Ifrån 5 till 11 ca. Då fick jag köra och hämta tjejerna. Ögoninflammation på Saga, stackars henne.. Jag kom på mig själv att vara ganska nybörjare i den situationen. Dom är ju nästan aldrig sjuka. Jag har bara vabbat kanske 2-3 gånger allt som allt sen dom började dagis. 

Ikväll så åkte jag till friskis och körde ett intervall pass på löpbandet. Underbart! Lite styrka och en sval dusch. Var hemma 21:30, jag älskar att dom numera har öppet till 22:00. På kvällen är man mer avslappnad, fokuserad. 

Efter ett avsnitt house of cards nu så kallar sängen. Imorgon är jag hemma med Saga. Är det konstigt att säga att jag tycker det ska bli mysigt☀️

Gonatt❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar