söndag 30 mars 2014

Sunday Funday

Söndag och ledig mamma brukar betyda pannkaks frukost. Och idag var inget undantag☀️

Och efter en härlig start på denna dag så klädde jag och flickorna om, körde och hämtade Lova&Elin och styrde mot Degeberga. Där vankades kalas för min näst yngsta kusin Agnes som fyller 10 idag. 10 år, jag menar, jag minns ju när hon var en liten bebis bara. Och nu är hon redan så stor så att hon önskar sig presentkort i klädaffärer. 
Fika, lycklig tjej☀️

Lova fick en surprise fest i födelsedags present igår, det blev sent, hon ville inte vara med på bild☀️
Det är alltid mysigt att träffa familjen lite. Och tjejerna tycker det är kul när vi är på äventyr. Tack för ett toppen kalas lillkusinen❤️


När jag kom hem så hade Alec precis slagit PB på sin löprunda. Det smittade av sig så jag tog en snabb 5 km. Sprang fort och tänkte "vi får se hur länge det håller". Och det höll hela vägen! PB även för mig med....25:14! Mer än nöjd☀️

Lite gos med tjejerna i soffan innan Alec nattade dom. Jag körde till det självklara stället denna Söndag kväll..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar