fredag 28 mars 2014

Sol och kalas

Dagen börjar med att när jag kliver in på fantasi kl 5 på morgonen så möts jag av det här:
Ranch dressingen! Tack bästa Alex, det gjorde hela min lunch rast komplett.
Fredag med syrran på jobbet och folk åt frukost allihopa klockan 9 som vanligt. Men det är ngt speciellt att jobba fredag morgon, helgen stundar in.. Speciellt eftersom det är min "hel lediga helg". 

Då firar vi med fika, världens smarrigaste jordgubbs macaron bak i disken, perfekt.
Jag hann med en liten sväng på stan där jag lyckades springa på Lova så vi fick strosa en stund i solen tillsammans☀️ 
Sen cyklade jag och hämtade barnen som var lyckliga över att få vara ute och leka i solen. Knappt så att jag fick med dom hem.

Min första löptur på 1,5 vecka, och det var underbart! Solen, lätta steg, bra musik, tempot började bra och höll i sig. Tänk om det känts så jämt☀️

Äntligen fick jag och Alec ses en liten stund. Barnen lekte lite ute medan vi pratade en stund och drack lite kaffe. 
Sen åkte jag och Saga till Mie för lite 27-års kalas❤️
Mir har ALLT som ett barn kan tänkas önska. Och alla började pärla. Det blev varsett armband till flickorna där det stod Saga på det ena, och Zara på det andra. 
Smarrig kladdkaka och nespresso bjöd hon på, heaven.
Sen hängde vi. Saga vet också hur man gör, när man chillar å bara hänger;)

Sen körde jag och Saga till maxi för lite helg handling. Jag kan lova att vi inte behövde trängas där kl 21:00, skönt.

Nu ligger jag i sängen, helt slut, nöjd med min dag, tacksam, mätt och ja, trött. 
Sov gott❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar