söndag 23 mars 2014

Emporia Cirkus och Tacos


Vilken dag det vart igår! 
Jag snoozat visst oss lite sena... men tur nog hann vi med tåg och allt som planerat. Och bara det var ju en upplevelse, att få åka tåget till Malmö ist för bil☀️
Vår destination?
Emporia! Vi har aldrig varit där någon av oss och vi hade ändå planer i krokarna.
Men först en frukost på Mc, och den vart lika populär som häromdan. 

Sen gick vi vidare in i den gigantiska byggnaden. Många säger att det är lätt att gå vilse där, och jag förstår varför. 
Hampe kom dit och mötte upp oss❤️ 

Vi hittade en jätte mysig leksaks affär som gick hem hos tjejerna (och pojkarna)
Där mötte vi upp fastrarna❤️

Jag, Alec och Saga smet sen iväg för att gå på cirkus, så spännande! 

Sen åt vi alla tillsammans och körde en impuls shopping spree på Zara. 

Kram kalas innan det var dags för tåget hem. Jag är så glad att flickorna har så fina fastrar, och dom har så bra hand med dom. Känner mig hur trygg som helst att lämna ansvaret till dom. Tacksam❤️ 

Hemma i K-Stad så lämnade Alec av mig på kapell gatan och körde vidare hem med två trötta tjejer. Kände mig bortskämd när jag kom till dukat bord hemma hos Alex där vår Fantasi skara samlades. 
När Iversen är hemma så känns allt som förr❤️
Man får passa på att njuta av tillfället så mycket dt bara går. Och dt gjorde vi☀️


1 kommentar:

  1. Jag älskar att få känna att allt är som förr. Att vi vet var vi har varandra. Att det alltid kommer vara så!

    SvaraRadera