tisdag 16 april 2013

Bilder och stödord

Jag är så trött så ögonen går ihopa, så det får bli bilder och stöd ord;)
Igår vart de Bar-B-Ko med bästa tjejerna. Halv8 avslutningsmiddag! Underbart gott, fantastiskt sällskap, generös ägare som överaskade med gratis efterätt då han tyckte vi fått vänta för länge. Bra service, mysigt ställe❤

Idag, 4:45-13:00 på fantasi, vårvarm cykeltur dit i ottan, utan vinterjacka. Snabb morgon med syrran som kollega, sen hem för att kramar om mina barn❤ och min sambo;)
Vidare till friskis för ett kick ASS träningspass som kändes toppen!

Kvällen blev soffhäng och chill, nu somnar jag... Klockan ringer 5:10 imon...zzzzz

















3 kommentarer:

  1. Fina bilder! :)) Kram Sjöbeck! :))

    SvaraRadera
  2. Yeay! Jag KAN skicka kommentar! :))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaaa! Så bra att du fick kläm på de Sjöbeck! Ses snart igen hoppas jag ;) ❤

      Radera