torsdag 25 april 2013

Drar ut det sista!

Av mamma ledighetens härliga dagar!
Idag var det cykeln som tog Saga till dagis, kul med variation;)
Det verkade som att det skulle bli en mulen dag, men solen hittade fram till sist ändå!
Och ingen var lyckligare över det än jag!
Så när det var dags att hämta loppan så styrde vi vagnen mot stan!
Där hämtade vi lite gammalt bröd på jobbet och hejade på lova å Elin❤
Sen mätta vi upp Melle å hennes mamma och stan till tivoliparken! Så jäkla härlig dag! Alla tjejer var lyckliga i solen och jag insåg att snart var denna "semestern" över.
Men det är helt okej, jag har ju fler andra kapitel att se fram emot❤ Så kul att träffa Melle mer igen, hon är speciell. Hon är en sån människa som man mår bra av att vara med! Härlig och rakt på sak, fina Melle❤

Vi var inte hemma förrän vid 18 tiden så vi myste lite i soffan till Pippi! Och sen blev det chill för denna mamman när barnen somnat!
Imorgon är det ÄNTLIGEN dags för mig att få mitt hår fixat! Nu kanske jag vågar vara med på mina egna blogg bilder;) Haha!













1 kommentar:

  1. Älskar att läsa din blogg :)
    Man känner verkligen igen sig :)
    Har en liten fråga, har också införskaffat mig en x5 mopp men är inte riktigt så övertygad som du är än :)
    Vilka grejor använder du till vad och har du nåt som du torkar upp ångan med sen?:)

    SvaraRadera