lördag 13 april 2013

Cykelvagn och kettleball

Zara väckte mig genom att dra mig i håret vid 8 idag, haha, men med ett stort leende så var hon snabbt förlåten❤
Saga var inte sen att komma in när hon hörde att vi vart vakna! Morgonmys!

Frukost (stekt ägg på macka har fastnat!)
Gröt till minstingen och fil&puffar till Saga. Skönt när alla ska äta samma, haha!
Som tur är så räcker det att sätta på kaffe till baby❤

Dom ringde ifrån Jula och sa att extra fästet till cykelvagnen jag beställt hade kommit! Så jag körde dit och fixade den innan det var dags att kötta på gymmet med syrran och Mie!
10 min för 2 km som uppvärmning, och sen blev det kettleball igen. Jag har fastnat lite för det nu, så jag kör gärna på det som jag tycker är roliast. För att träningen ska "hålla i sig".
Även om man inte tränar samma sak så är det roligt att göra det tillsammans, det peppar.
Efteråt så körde jag till Maxi för lite helghandlig (tillsammans med halva Kristianstad!!). Haha! Det gick dock snabbt å lätt då jag hade Mie med som hjälp;) Tur jag frågade Iversen var man hittade kondenserad mjölk annars så hade vi nog fastnat på den nya mejeriavdelningen ett tag....!!

Alec gav sig ut på en 3-mils runda när jag kom hem, och jag och tjejerna började skruva ihop cykelvagnen och bygga upp förväntningar inför premiärturen!
Kläder på, hjälmar på, alla var vi glada, men... Bältena!! Hallå!!
Dom "knäppena" som sitter i bälten av detta slag bara trillar av, som bruten plast.!! Jag rörde inte ens dom innan ett par st redan var sönder.
Besvikelsen var total! "Dumma barnvagn" tycker Saga. Jag håller med!
När Alec kom med så hann jag med en snabb reklamation borta hos Jula.
Suck. Det får bli en annan modell som jag hittat på nätet.

Nu är jag trött efter en lång dag och kommer att somna så fort detta är publicerat....zzzzzz.....
Natti natti! ❤



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar