fredag 26 april 2013

Frisörbesök å syskonmys

Dagen började med ett efterlängtat besök hos Dzentia som äntligen fixade min utväxt! Och direkt efter det ett besök i hälsokost affären då jag tappar för mycket hår.. Lite vitaminer på det så får jag hoppas jag inte blir hårlös!!;)

Sen hann jag typ bara hem och direkt så stack Alec till jobbet..;( Men men, det är ju sista dagen som han ska jobba nu fram tills att Zara ska börja på dagis.
Så jag och flickorna hängde här hemma, badade, lekte med lera, kollade film, gick till lekplatsen.
Sen somnade dom nästan båda två hos mig i soffan vid 18:30 tiden. Och precis då dyker världens bästa syskon upp med pizza!❤ Så mysigt!!
Så vi hängde lite och kollade Lets Dance. Mysigt att spontan ses lite så!

Imon är det dags för Alec att springa Trelleborgs halvmara! Vi ska såklart följa med och hejja❤

Dagens händelse:
Min kusin och hennes man blev miljonärer ikväll i postkodmiljonärerna!! Hur galet är inte det!! Dom förtjänar det såååå! Jag blev så rörd och lycklig för deras skull❤

Och min fina vän Elin Iver har fått sin krönika publicerad på Magdalena Graafs blogg!! Hur cool är det då! Känner mig lite stolt;) Läs den här:
http://magdalenagraaf.se/lasarkronikan-varldens-halsosammaste-underhallning/











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar