söndag 21 april 2013

Vårkänslor

Natten bjöd på 14 (!!) timmars sömn och feber. Jag minns knappt när jag hade feber sist, men det är ju inget kul att minnas ändå!
Alec tog tjejerna och lät mig sova tills jag vaknade❤ Och när jag väl vaknade så kände jag mig nästan bakis. Men ändå tacksam åt att jag blivit bättre än sämre!

Jag tog tjejerna och körde till Fantasi där vi skulle träffa Emma, Mie å Wille! Lekdate i tivoli parken var det som gällde!
Så först införskaffade vi lite gammalt bröd till ankorna, och fika till oss, sen gick vi mot parken! Förutom Wille som hade en sparkcykel, tuff kille;)

Barnen var inte ett dugg skrämda av ankorna och slängde bröd till höger och vänster. Medan vi vuxna höll utkik för eventuella tjuvnyp, kvack kvack..haha!
Lite fika i solen och våren är officiellt här!! (Peppar peppar)
Det är såna här dagar man längtar efter när det är grått och trist ute❤
När Zara vaknade så fick jag se bevis på att Emmas famn nu är en de få utvalda som minsta fröken Golstrand accepterar. Härligt!

Vi gick bort mot lekplatsen där vi hittade båda fastrarna Lundin som väntade på oss. Dom hade tagit tåget dit och skulle möta upp Alec oxå som kom på MC.
Och presenter hade dom med sig till barnen! Bland annat såpbubblor, det var väldigt populärt! (Ibland alla de andra barnen oxå för den delen;)
Så tivoliparkshäng denna eftermiddag fick prägla denna dag och jag är så nöjd!
Jag har fina vänner, och fin familj❤

Senare på kvällen så åkte Alec med systrarna för lite bowling och utemat och syskontid. Med all rätt❤ Mysigt för dom!
Jag vart ganska nöjd då jag fick välja tv program här hemma, vilket resulterade i Star Wars!! Vilket det säkerligen inte hade gjort om Alec fått va med å bestämma;)

Nu går ögonen snart igen och imon är det jobb igen, natti natti alla! Hoppas ni fått njuta av solen idag☀





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar