söndag 28 april 2013

Maraton och skräckfilm

Vi körde till Trelleborg ganska tidigt idag. Saga var upprymd och förväntansfull och pratade i ett hela morgonen❤
Jag var lite trött efter en orolig Zara natt (tänder??) och somnade sittandes i bilen dit...!! Haha!
Väl framme så väckte Hannas goda kaffe mig lite iaf;)
Emilio hade blivit så stor sen vi sågs sist! Så alla barnen hängde tillsammans medan vi drack kaffe. Och flickorna var så lyckliga över att se sina bröder igen❤
Hanna skjutsade Alec till starten och sen hängde vi lite hemma hos dom innan vi körde för att hejja på honom.
Han sprang halvmaran längs med kusten☀
Saga och Emilio lekte så fint tillsammans, äntligen nån som hon kan springa och jaga som inte blir trött efter 5 minuter;)

Alec susade in på 1h 39 minuter och jag är så stolt över honom! Vilken grej! Och då ska han snart springa dubbelt så långt i Sthlm om en dryg månad..! Mäktigt.

Vi åkte alla tillbaka tillsammans å så bjöd Hanna på middag och fika❤ Hon är en sån fin och härlig människa som man inte kan göra ngt annat än att tycka om. Och det är så mysigt att vi får till det att ses lite ibland! Alla barn tillsammans blir ju en skara på 5 barn❤

Adam följde med oss hem, och nu har vi precis kollat på en skräckfilm... "Mama"
Den var så jäkla läskig! Utan att balla ur för mycket, som skräckisar ibland har en tendes att göra. Se den! Men inte ensam.. Jag var tvungen att kolla vinklar och vrår innan jag gick och la mig.. Haha!






















1 kommentar: