tisdag 9 april 2013

Våren är så välkommen

Denna dagen började perfekt! Väckte Saga och gjorde henne iordning för dagis, och mig själv iordning för gymme! Lämnade henne och sen mötte jag upp syrran på Friskis. Löpning som uppvärmning och sen körde vi ett egenkomponerat kettleball pass tillsammans. Och jag gillade det! Mer naturliga röresle som kommer åt muskler som man kanske annars har svårt att komma åt! Vidare hem för en nyttig frulle och kaffe med Alec å Zara❤

Annars, så har det varit jobb, mammaledighet ute i solen med finaste flickorna Golstrand, filmkväll, hemma pyssel, idéer, pluggtankar osv..
Och så har jag varit på dop!
En av mina äldsta vänner döpte i Söndags sin lilla son, Julius Mikael Jarl!
Det var ett sånt fint dop, prästen var så personlig, fötterna på jorden och det var fin musik och en fin stämning! Dom var så fina, och Julius var så duktig. Han tom somnade, och man såg att gudfar var van vid barn❤
Ett ljus brann ut bakom prästen precis när hon läste en bön. På festen efteråt så fick jag veta att jag inte var den enda som trodde att prästens hår hade fattat eld;) haha!
Smärgåstårta och fika tillsammans med familjen Jarl/Jarl efteråt var så mysig! Och Johanna var så fin, hon är en fin mamma till Julius, min fina Johanna❤
Vi kommer alltid följa varann genom livet, på ett eller annat sätt, det är jag så tacksam för❤

Jag kör ett bildregn som resumé!
Kärlek/L























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar