tisdag 23 april 2013

Sista veckan

I söndags så jobbade jag. Jag fick uppdatering hemifrån där fastrarna passade på att besöka flickorna lite till innan som skulle hem❤
Sen när jag kom hem så hade Alec fixat årets första grillat, superb!

Annars så är det min sista föräldralediga vecka nu. Det känns märkligt. Har all bebis tid hemma ( för min del ) redan passerat? Gick det fort? Ja, nu i efterhand gick det fort, men när jag tänker efter så har jag faktiskt gått hemma läääänge.
Ska bli skönt och komma igång med vanliga livet igen❤

Igår så kom Elin ut till oss och vi fixade lite med tvätt här hemma å så. Vi passade på att ta en premiär tur i hennes nya bil, den gick mot Kyllingaröd;)
Och idag så lämnade jag först Saga på dagis innan det var dags att åka in till stan för föräldraträff. Alla små bebisar har blivit så stora nu! Jag och Maria gick en sväng på stan efteråt där jag passade på att köpa ett par nya löpar byxor som är tänkt att invigas på vårruset nästa vecka. Jepp, ni läste rätt! På torsdag nästa vecka så bär det av mot Malmö med Mie, Emma å Elin. Då ska de springas, härligt!

Dagen bjöd på regn, och passande nog så knackade det på dörren på eftermiddagen och där stod Melle! Vi har inte setts på år å dar (typ) förutom en snabbis förra veckan då vi bestämde att snart ses. Och nu var hon här!

Vi drack kaffe och snacka skit precis som förr❤ En vän som på ngt vis alltid kommer följa med mig i livet, sånt gillar jag.
Zara som nästan varit vaken i princip hela dagen, slocknade precis bredvid mig i soffan. Och jag har kollat på avsnitt 4 på Game of thrones, aaaaa, så jävla bra!
























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar