söndag 28 april 2013

Bilstol och solstol

Fröken Ekström började denna dagen med en extra lyxig frukost! Söndag är dagen som man får ta ut svängarna känner jag;)
Sen tog vi tjejer bilen, och killarna tog mc'n. Det var dags att köpa ny bilstol till Saga, och gissa om hon vart stolt, att går åka på "rätt" håll❤
Planen var att vänta så länge som möjligt, men hon får inte längre plats med benen när hon sitter bakåtvänd, så såhär fick det bli! Och Zara vart lika lycklig över att slippa baby skyddet och flytta upp i Sagas gamla. Nöjda barn med andra ord;)

Vi har varit ute typ hela dagen idag!
Och jag passade på att ta mitt första löp pass ute för i år, härligt! Jag fick sällskap då Adam oxå hade spring i benen❤

Vi var nog ute ända tills det var Sagas läggdags!
Morfar tittade inom på en kaffe på kvällen bara för att få kramas lite med tjejerna❤

Och nu är det dags, nu är föräldraledigheten slut. Imorgon börjar jag jobba igen, 100%. Snabbt har det gått, i sin ordning;) och jag är så nöjd, nöjd med min å tjejernas tid hemma tilsammans❤ Plus att det är ju inte såååå länge tills det är semester i sommar..hehe...

Natti!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar