måndag 15 april 2013

Kalas å punka

Dagen började men att Adam&Saga tog en cykel, Jag&Zara tog en cykel, och så cyklade vi efter Alec som skulle ut och springa !
Men den härliga förmiddags turen fick tog ett abrupt slut när Adams framdäck bestämde sig för att smälla, borta på Sommarlust. Jahapp.
Vi omgrupperade!
Alec sprang asap hem och hämtade bilen, Adam och Saga gick in på Konsum och köpte en glass. Jag och Zara cyklade till maxi för att köpa ett däck.
Det fanns dock inga däck,så vi fick lämna cykeln och ta hem kidsen.

Sen vart det lite brådid. För vi skulle på kalas kl13!
Till Sagas bästis Olivia som fyllt 3❤
Lyckan var total och barnen åt korv, lekte ute, åt glass, lekte inne, fiskade godis och lekte lite till! Ett supermysigt kalas hos finaste familjen Lundin!

Alec och Zara gick hem lite tidigare, så när det var dags för mig och Saga att gå hem så hade vi ingen vagn. Och hon var Såååå stolt, att hon gick hela vägen hem själv❤

"Mamma, när får jag gå upp å vila?" Herregud, om hon ber om det, då har det verkligen varit en händelserik dag;)

Jag och Alec spenderade kvällen sen med kaffe, och dubbelavsnitt av "Game of thrones", loveit!



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar