fredag 5 oktober 2012

EKO

Igår somnade jag med Alec i sängen och vaknade med två barn i sängen;)
Jag smög upp och fick ner i köket till Alec, 15 minuter tillsammans på morgonen, och barnen sov, en ovanlig och mysig känsla<3
Men dom vaknade ju ganska snabbt;)









Vi åt frukost och åkte sen till EKO. Även om man inte shoppar så brukar Saga leka lite med leksakerna där<3 haha, å ja, pappa oxå;)














Det var lite tänkt att dt kanske skulle blivit en löptur nu när vi kom hem, men regnet känns sådär lockande...
Det blev Ice Age / mys i soffan ist<3

Ikväll så ska jag och Alec på date;) Vi ska gå ut och äta, sen ska vi på musikal, Cats! Det ska bli så mysigt<3

Jag skrev in vad vi ska äta ikväll på min kaloriräknare...då lyste den rött! :)



Haha, jag får väl springa extra långt imorgon !!:)

1 kommentar:

  1. Äsch, strunt i kalorierna. Hoppas ni hade en myskväll på tumanhand o tack för att vi kunde passa de små ljuvliga töserna ikväll när ni var borta.<3

    SvaraRadera