måndag 1 oktober 2012

Vips, så var helgen slut igen, det går så fort! Men vi har ju extra lång helg... ;)
3 nätter i rad så har Zara sovit gott i sin säng från att jag lagt henne på kvällen tills jag väckt henne på morgonen! Hoppas hon trivs lika bra med det som vi och fortsätter så;)
Saga kom in och väckte oss vid 9 idag, jotack, lagom<3
Så en lugn förmiddag ute på gården, lite häng å kaffe tragg med grannarna i solen, skönt! Zara passade på å gunga lite med pappa!:)












I em ska jag ut på ett löp pass till. Sprang 5 km igår och dt funkar riktigt bra så jag kör en favorit i repris idag.
Förr maxade jag allt jag kunde och var bara ute efter att springa så fort jag kunde, slå nya rekord. Men Alec upplyste mig om att, ta dt lugnt, njut av löpturen, så blir dt en mycket bättre upplevelse! Och dt stämmer så bra! Jag njuter och får faktiskt lite ro på samma gång <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar