onsdag 24 oktober 2012

Haha, båda tjejerna sov gott och även jag och Alec. Nej men då vaknar jag mitt i natten av att det exploderar utanför fönstret!
En Skanska bil står i lågor och gasol tuberna ger ifrån sig höga smällar när dom exploderar!
Jag väcker Alec och efter en stund vaknar barnen oxå, typiskt!
Nej men det var faktiskt riktigt läskigt! Har något tuttat fyr på den liksom, och varför?! Tänk om den stått närmre oss! Usch!

Jaja, dessa dagar när Alec jobbar kväll så har det varit hel dagar utomhus för mig å tjejerna! Och det märks att dt börjar bli kallt, Saga verkar dock inte besvärad och verkar aldrig vilja gå in...!!:)









Mellanmål ute;)
Igår så bakade vi muffins, som faktiskt inte blev så goda alls?! Haha, jag har nog aldrig lyckats med muffins!
Men kul var de;)


Zara kunde inte tillföra så mycket till bakandet utan höll sig till det hon gör bäst, vilket är att spänna ihop läpparna och framkalla ett slags spott ljud..?! :)



Vi körde på en favorit i repris och käkade fika ute idag, mysigt tycker jag;)



Denna gången var det bullar vi fikade på, rosenbullar, som jag bakat;) jodå, denna gången lyckades jag!

Morbror Jokke kom å hälsade på!


Morfar kom oxå inom med en liten present! En tripp trapp stol till Saga som blivit stor tjej, det var väldigt populärt<3






Nu sitter jag å dricker kaffe i lugn å ro. Barnen sover. En i famnen å en i soffan<3

1 kommentar:

  1. Tack så mycket! Jaha vad roligt att du också har en liten Saga! :)

    SvaraRadera