söndag 14 oktober 2012

Igår så var jag och gjorde en liten comeback på jobbet;)
Bara 12-18 och det var precis lagom. Pappa skötte bestyren med alla 4 barn här hemma, och jag måste faktiskt säga; att även om Fantasi var väldigt välbesökt av fika sugna gäster denna regniga Lördag så kände jag mig cool lugn. Jag har blivit van vid fullt ös här hemma, och det var skönt att "bara" jobba lite, tillsammans med mina fina kollegor å rara kunder! Jag kände mig lite vilsen i början, det har skett lite förändringar sen jag jobba sist, men det mesta satt i ryggraden;) Men när jag stämplade ut så längtade jag såklart hem till mina vildingar<3

När jag skulle hem gick jag förbi ett solarie; "Nya Rör" stod det på en skylt utanför. Jag funderade:
Betyder det att nya rör är bättre? Om skylten inte står där, är dom gamla då? Och betalar jag fortf samma pris för gamla rör som inte är så bra? Bara en tanke.. ;)

På kvällen blev det vampyrfilm på filmduken! "Nu kan vi se på bio hemma";) Abraham Lincoln vampyrfilm, riktigt bra faktiskt!!

Idag så drog vi upp ungarna, klädde oss och körde mot stan! Alec skulle på Nikon kurs och jag å Saga å Zara skulle möta upp Elin,Mie,Wille å Filip på Andy's!
















Lek och bus! Zara sov mest hela tiden, men Saga var det fullt drag på! Wille var lite försiktig i början med släppte loss lite sen;)
Jag drack en kaffe latte<3

Jag tog Saga och gick över till den "stora" sidan sen där vi åkte den stooora kanan (NEJ, inte stupet...!!) Alltså jisses vad rolig den är! Jag hade leggings oxå så det gick riktigt fort! Haha;)
Ett bra sätt att "motionera" utan att man tänker på det<3

Sen har vi chillat inne i regnet när vi kom hem. Så jäkla trist att det bara regnar. Fundera på att köpa ett regnställ så man kan va ute ändå...
Hoppas det blir bättre imon, funderar på en löptur då!
Ska iaf till Maxi å handla det jag behöver till min halv 8 kväll, som är på Tisdag. Det ska bli så spännande!

Nu ska jag nana, sov gott alla! Hoppas ni haft en bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar