fredag 12 oktober 2012

Underbara sol

Vår annars lilla prinsessa som sover gott om nätterna hade ngt på tvären inatt och kunde inte alls sova! Men men, vi är bortskämda annars så det är inte så farligt<3

Alec lämnade Saga på dagis å jag sov längre med Zara som somnade till slut såklart<3 Vaknade av en härlig solstrimma i mitt ansikte! Gud en sån vacker dag ute, sol, vindstilla och ljummen luft! Jag hade dock ingen ork för nån löptur som jag planerat, men så blir dt ibland:)

Jag hämtade Saga och vi promenerade hem till Charlie för att leka lite. Och hej å hå fullt ös!
Jag och Maria (Charlies mamma) hade ju varsen bebis i famnen och Saga å Charlie var toppade!
Förmodligen över att det var lite extra spännande att ses utanför dagis. Lek, knuffar, stoj och bråk å skoj, allt på en å samma gång. Barn är ju inte långsinta precis;)



Dom hade ett stort fint hus!! Och även om jag blir lite sugen ibland så är jag sååå nöjd med vår marklägenhet. En perfekt kompromiss för mig! Går ngt sönder; ring vaktis;)

Tiden går fort när man har roligt! Det här får vi gör om:) Kul att vi bor så nära:)

Vi gick hem för ikväll skulle Saga ha morfar-mys medan jag och Zara åkte iväg för premiär kväll på en ny omgång "halv8 hos mig"! Nu är även Lova inbjuden<3 Så hon stod för första middagen!
Det var första gången jag var hemma hos henne, och dom hade såååå fint!
Cool stil, gammal och nytt, "känn dig som hemma" känsla, jag gillar;)















Förrätt blev smörstekt toast m avokadoröra å bacon, mumma!!
Varmrätt var kyckling filé med fetaost soltorkad tomat, basilika, hasselbackspotatis och en supergod sås som Lova bara "slängt ihopa";)
Zara flöt med även om hon var ruskigt trött<3
Till efterrätt hade Lova gjort hallon pannakotta, nog den godaste jag ätit!



L för Linnea...! Gulligt, bra knep, det funkar;)
Världens bästa tjejer, jag älskar att hänga med er<3
Tack för ikväll fina Lova!



Nästa gång är dt min tur... HJÄLP!!

1 kommentar:

  1. Det klarar du fiint Lelle. Behöver du hjälp med flickorna för att förbereda maten så fixar vi med det:-)) Kraam

    SvaraRadera