tisdag 16 oktober 2012

Kakan blev bakad till slut, och telefonsamtalen blev ringda, och jag svarade på sms en! vika tvätten får jag göra imon;)

Jag å Zara gick och hämtade Saga på dagis. Sen lekte vi ute en stund, jag å Saga, det var mysigt. När man har lyxen att både ha tid och lust, så är det jäkligt mysigt att leka ordentligt med sina barn, att "gå in" för det<3 Saga har bra fantasi:)










Men ikväll var det ju halv 8 i Hammar som gällde!
På menyn stod det...

Förrätt: Avocado salsa m kräft stjärtar och vitlöksbröd
Varmrätt: Festkassler med ris och smörslungad spenat
Efterrätt: Nutella kaka m visps grädde å hallon



Det blev lyckat! Alec var min ängel och tog hand om flickorna <3

Jag har alltid så mysigt med tjejerna, och jag är så glad för våra halv 8 kvällar. Vardagslyx när det är som bäst<3






Nu kan iaf jag pusta ut och veta att jag har klarat av min kväll:)

Natti natti!

2 kommentarer:

  1. Ni är så duktiga, alla tjejerna som ordnar till detta för varandra <3

    SvaraRadera
  2. Hit och dit ;)vi har inte varit iväg sedan vi var i Thailand så nu ska vi unna oss en resa!

    SvaraRadera