fredag 19 oktober 2012







Zara var sååå glad när vi kom till BVC för kontroll;) 6320 gram å 59 lång<3 Men sköterskan var inte lika poppis efter två vaccinsprutor i vardera ben. Zara blev så ledsen :( Men det är iaf för en god sak<3

Igårkväll så kom mor och hälsade på å pratade lite om dopet;) Det kommer nog å gå bra de dära;)

Idag så vaknade vi alla 4 tillsammans i vår säng vid 8 tiden, lediga, härligt!
Jag gjorde American bananapancake m lönnsirap till frukost, mumma:)
Sen kokte vi kaffe och körde iväg, Alec hade en plan!:)



Det blev Lerjevallen, mysigt!! Jag minns att jag nog varit där som barn?!









Lycklig;)



Alec testade lite vinklar med sin kamera






Saga klättrade på honom samtidigt, haha;)

Mitt ute i skogen så träffade vi på min chefs mamma, vad är oddsen?!:)








Underbara stillsamma dag! Sånt lugn ute i skogen, Saga tyckte ALLT var roligt;) åh, det är lättare att slappna av och njuta av stunden ute i naturen, allt kan bli till spännande lekar!

Även om vissa inte orkade gå hem;)




Väl hemma så gav sig Alec ut på en löptur m grannen. Jag sitter i köket m zovande zara zzzz, å tittar på Saga som leker där ute m grannflickan<3



Snart kommer far in och hälsar på, kaffe ska bli gott<3

3 kommentarer:

  1. Mys<3 precis såna här dagar var våra bästa dagar när ni var små. Fika på mysigt ställe i naturen:-)

    SvaraRadera
  2. Har med en iPad fast använder den aldrig blir mest datorn eller mobilen :)

    SvaraRadera
  3. Har med en iPad fast kör mest dator eller mobil :)

    SvaraRadera