söndag 28 oktober 2012

Idag så har vi döpt Zara!! Det gick hur bra som helst, hon var så snäll där framme, och Saga höll sig ganska still, höhö.. Alec hade ett gäng m salta pinnar i innerfickan för att muta henne att inte sticka;)
Fin musik, fina människor, kyrkan, ja, jag gillar det! Min bror blev stolt gudfar till Zara<3
Zara Greta Linnéa fick det bli! Greta efter min farmor och Linnéa efter mig:)
Vi gick vidare till församlingshemmet där vi åt kycklingsallad, bullar, tårta, kaffe å sånt som hör till!
Det var så kul att träffa alla, stora familjen, fina vännerna!
Alla hade köpt jätte fina presenter till vår lilla prinsessa! Nu känns hon verkligen välkomnad till världen, med namn å allt<3
Tack alla ni som var med!
Jag slänger upp lite bilder imorgon:)

Jag kan dock passa på å lägga upp lite bilder på vad jag gjort dessa senaste dagar!

Halv 8 hos syrran var underbart gott!! Och så mysigt med tända ljus, vi fick mysa in den nya lägenheten<3
Förrätt:


Varmrätt:



Efterrätt:








Lite kaos i köket när jag bakar:



Pappa busar m barnen






Nöden har ingen lag...



Zara myser i sin stol<3


Storhandling:)





Nuuu.. ska jag nana, trött som bara den! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar