söndag 21 oktober 2012

Jag försökte återskapa en favorit i repris med pannkakor till frukost igår igen:) dock så lös vädret med sin frånvaro, dimma!






Vi var ute å lekte lite iaf:)
Sen spontan åkte vi till Torsebro för att hälsa på Lina å Jonas i deras hus som vi ännu inte sett!
Jättefint!! Renovering på gång, men dom har gjort så mycket redan! Köket var iaf inkopplat och Lina hade varit huslig nog å slängt ihop en smarrig äppelpaj;)




Lina tämjer ett stycke nyfiken hund;)



Jonas tränar på att hålla bebis! Dom ska ju själva ha en, vilken dag som helst! Jag tror att det blir en tjej;)
Tack för mysig kväll<3

Jag och Alec kollade på "The Amazing Spiderman" när vi kom hem, den nya. Det var nog den sämsta Marvel film jag sett! Hur kom den undan med att var så urbota dålig? Kass story, dåliga skådisar, nej, då är dom andra 100 ggr bättre!

Idag så kom syrran å hälsade på. Vi tog en prommis medan Alec tog hojen på en tur<3




En 2 timmars promenad, och höjdpunkten var när vi stannade för att kasta sten i bäcken:)



Mysiga höst dag<3



Vid affären svängde Elin mot stan och jag å kidsen gick hemåt. Bara för att stanna på vår parkering och leka med löv i typ en timme! Haha, nej men allvar, löv kan vara jäkligt kul när man är 2 år:)












Härliga unge!

Jag slängde ihop en fläskpannkaka när vi väl var innanför dörren. Sjukt gott är det, m grädde å sylt! Men först inväntade vi pappa som varit och tagit fina höstbilder och trixat lite med sin nya kamera, mycket spännande<3

Nu.... är jag trött, sleep tight!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar