onsdag 10 oktober 2012

Först mys med pappa<3



Sen efter jag lämnat Saga på dagis vid 9 så körde jag till Elin, vi hade bokat frukost dejt;)
Och jag å Zara möttes av nybakade scones, tjusigt uppdukat bord med allt man kan önska! Fina Elin<3 nästa gång bjuder jag!






Så mysigt att få sitta ner å snacka lite i lugn å ro. Det var längesen vi träffades å bara pratade, vi hade massor å ta igen<3



Och tiden fick fort! Nu får det inte dröja så länge förrän nästa gång! Vilket råkar vara redan imorgon;)

Hem och hejja på Alec som varit ute på 18 km löptur innan han började jobba 14.
Jag å Zara fick till dagis för å hämta storasyster<3
Vi hade följe med Charlie p hans mamma (å lillebror;) och tog en svängom lekplatsen när vi gick hem!









Sen började det regna!! Som tur var så hade vi inte så långt hem;)

Fina vädret kom tillbaka, så dagen fortsatte ute!







Nu har vi precis kommit in och myser i värmen under en filt, och tittar på film, Ice Age, såklart;)

I helgen så var vi på öppet hus hemma hos min moster, där hon, min kusin å bror ställde ut, jätte kul!













Duktiga är dom, allihopa!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar