tisdag 2 oktober 2012

Vilken tur att jag gick dit då! Föräldraträffen var slut kl 12, men man fick sitta kvar efter om man ville. Och det gjorde vi! Till 13 ist;) dom här mammorna var mer öppna och intresserade och allt gick liksom lite v sig själv. Plus att där var två andra mammor som oxå hade ett storasyskon hemma. Bl.a. en av mammorna på Sagas dagis, så där kände vi ju redan varann lite. Det blir nog bra de dära.

Annars så har jag inte gjort så mycket annat idag, hämta Saga, lekt lite ute på lekplatsen, lagat mat, å hängt;)

Jag är absolut ingen bantare elr ngn som förespråkar det! Men för att hjälpa mig själv på traven så har jag installerat en app på mobilen som sk hjälpa mig hålla koll på vad jag äter för att nå målvikten!
Den har beräknat hur många kalorier jag ska äta per dag för att nå min ursprungsvikt på 15 veckor. Sen skriver man in vad man äter (det finns en hel bank med ingredienser och vad dom är i kalorier) och om man tränar så skriver man in det, då får man dom kalorierna "till godo".
Det är ju lite lättare, för om nan trycker i sig ngt onödigt så känns dt inte såååå kul att föra in dt i dagens intag, haha;)



Så nu ska jag äta 35 kalorier till idag för att dt ska gå jämt ut. Det är ju lite som viktväktarnas poäng system. Jag ska ge de en chans så får vi se hur dt går! Wish me luck;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar