torsdag 4 oktober 2012

Idag har jag inga tider att passa, inga möten, ingenting!
Så jag ska inte lämna hemmet förrän det är dags att hämta Saga. Ibland på kvällarna när jag väntar på att Zara ska komma till ro så brukar jag ligga å planera i huvudet vad jag ska göra dagen efter. Men ofta så blir inget av! Känner ni igen?!;)

Så nu ska jag; möblera om lite i köks skåpen, hämta in nya storlekar kläder till Zara (hon växer!!) sortera ut de som redan blivit för smått<3
Skruva av "fjäder-fötterna" på hennes spjälsäng, vaggar aldrig henne ändå. Ja, pula lite här hemma bara, jag gillar att pula hemma.

Och alla Greys fans, grät ni ikapp med mig igår? Usch, finns nog inte serie som får mig att "känna med" så mycket som den...

Nej, nu ska jag dricka kaffe!

1 kommentar:

  1. Jag grät! Det gör jag till varenda avsnitt känns det som.

    SvaraRadera