fredag 11 februari 2011

Bus hos Gammelfaster!

Jag hade glömt att köpa kaffe, så jag stack ner till Fantasi och köpte kaffe och frullebulle med hem. Det är kanske en sak som man kan sakna när vi bor i Hammar, men seriöst, hur ofta händer det? Går aldrig på stan, är inte direkt "ta en fika" typen. Så om jag väl ska det så kan jag lika gärna ta bussen;)

13:30 så satte kursen av emot Tollarp! Jag och Elin skulle dit och hälsa på vår faster Anita!
Hon hade bakat kladdkaka och hade kaffet igång när vi kom, men först blev det bebbe mys och lek på golvet. Hon hade köpt en liten leksaks mobil till Saga som var mycket uppskattad och filtar och kuddar och spännande grejer åkte fram! Hon är en sån människa som bara naturligt är så bra med barn. Det är så kul och se, dom busade järnet, så Saga glömde bort nästan att både äta och sova.
Vi traggade och busade omlott och kom fram till att vi ses för sällan så den varan får det bli mer av.
När klockan var 17:30 så var det bara en liten stund kvar tills hennes man Paul skulle komma hem så vi väntade in honom så han oxå fick hejja;)




Lådor kan oxå vara spännande och Saga fick rota på bäst hon ville!

Och när klockan sen var 19 så var det dag att köra hem=) Inom Maxi en sväng och köpte en fryspizza... ja jag vet, kanske inte världens bästa middag, men jag orkade inte vara kreativ, ville bara mätta magen. Saga som sovit typ 20 minuter bara på hela dagen slocknade direkt i sängen<3
Jag lånade en bok av Anita, Grottbjörnens folk, så jag började bläddra lite i den, men till slut så somnade jag oxå bredvid lillan;)
Imårn så är det Fredag, men baby ska jobba över... ;( Så det blir tjej-taco mys kväll ist! Får mysa med baby på Lördag ist, då kanske det blir en svängom och leta efter lite färger och tapeter till nya lyan..?
Sov så gott alla nu, borde ju gå och lägga mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar