måndag 14 februari 2011

Eko och Morföräldrar!

 Jodå, jag och baby åkte till Eko för att spana in färger och sånt där. och där hade dom hur finfina saker som helst!
Vi fyndade oxå, som tusan må jag säga! Men vi slog inte till, elr ja, vi ska slå till! Bild kommer sen inom snart framtid;) Det var najs att åka dit när det inte var så mycket folk iaf, så kan man chilla lite och gå rundor i lugn och ro.

Och idag så var minsann mormor och morfar i stan! Och dom kunde knappt hålla sig med att komma och hälsa på, så jag satte på kaffe! Mormor hade saknat sin lilla juuuu;)
Skönt att hon är kry igen, jag har saknat henne! Och Pappi med såklart, men vi har ju hunnit att ses lite;) Morbror Jokke var oxå i stan och tackade inte nej till lite kaffe och mys<3

Vad passar bäst denna dagen än mys med familjen! Men jag och Alec snackade om det, att det är lite sorgligt att det ska finnas en speciell dag då man ska visa kärlek till sina nära. Nej, en helt vanlig dag, bara sådär, om det står en bukett rosor till mig, så blir jag glad! Än att man ska förvänta sig det på alla hjärtans. Inte för att jag tar bort gläjden ifrån dom som firar den och har det mysigt, kärlek är i mitt tycke alltid rätt<3
Sen fixade jag lite mellan mål som jag ska ha i kylen som jag kan käka när hungern slår in, utan att känna "suck, pallar inte grejja". Jag gjorde bland annat Omelettrulle med baconröra, imårn så blir det lunch, ska bli spännande!
Jag ringde Lotte idag som är en ängel och ska fixa till mitt hår som blivit aningens gult igen;( Detta meck för att vara blondin va!

En sväng till gymmet resulterade i 3 km på löpbandet. Skönt att svettas igen! Denna veckan så ska jag passa på att träna så mycket jag kan i och med att det blev lite dåligt med den varan förra veckan. 
Men nu är det sängen, DH och söööömn som gäller, ny dag imårn ju!

1 kommentar:

  1. Aaah, sista bilden. Alla tittar på lilla Saga med största kärlek <3

    SvaraRadera