fredag 25 februari 2011

Utflykt

Dagen började med att det doftade kaffe utifrån köket där baby stod och diskade...Mmmmm!
Han hade vaknat tidigt och jag och Saga sov visst lite längre, men det var skönt!
Vi klädde på oss och packade ihop för en utflykts dag! Baby stack till jobbet och vi körde till Degeberga.
Första anhalt Vittskövle hos bästis Carro och hennes pojkar!

Kaffe, kaka och snack som vanligt;) Det är ett av mina favorit "chill ställe". Så skönt att bara vara, tragga lite med Carro, kolla på barnen som leker och nu har jag även ett eget tillskott med som håller låda, myys! Jag kan inte fatta så stor Erik har blivit, jag minns ju när han var bebbe och vi låg och kolla tv och tragga i Carros soffa om dagarna när jag var arbetslös. Det minns jag med värme<3

Därefter gick ix35:an till Kyllingaröd! Där hittade vi mor, far, rebecka och Elin!
Mor lagade himmagjorda pannbiffar med potatis, sås, stekt lök och gurka, mumma!
Saga fick oxå sitta med i "sin" nya stol som mor och far köpt till henne;) Har var så nöjd och fick smaka lite potatis med sås! Hon ville absolut inte sova trots att hon busat både hos Carro och med morfar, nej då, att vara vaken är bäst;)





Men till sist så gav hon upp, och vi gick upp och satte oss och kollade på tv och snackade och drack kaffe, skönt! Tack för idag mysiga inblandade<3

Nu är vi hemma och jag ska gå och borsta tänderna och lägga mig i sängen och (om jag har tur) läsa lite i min bok;) Nu är det snart helg, jag längtar!

1 kommentar: