söndag 6 februari 2011

Jobbehelg!

Det gick hur bra som helst att jobba i helgen, timmarna bara flög förbi. Och jag lyckades att vakna i "rätt" timme båda dagarna. Ni vet ibland så vaknar man efter bara kanske 3 timmars sömn, och känner sig superpigg, men ibland kanske man har sovit 7 timmar men känner sig som en zombie ändå!
Hursom, jag öppnade med syrran båda dagarna och det är skönt! På lördagen så kom Sjöbeck så det blev en superkul trio! Baby kom ner och överaskade mig med ett besök ifrån Saga, han kände nog på sig att jag saknade henne lite grann<3




När jag hade slutat så åkte vi ut och kollade på lägenheten igen, så killarna fick se, och vi fick mäta lite och grejja! Vill bara sätta igång att fixa väggar, färger, mattor och sånt, nuuuu, på direkten! Ha, tålamod är ju inte min bästa egenskap.. Men men!
Vi hittade lite gräsplättar runtomkring för att reka av var dom ska kunna kicka fotboll;) Och vi hittade! Inom Maxi på vägen hem, för att köpa något gottis till kvällen!
Vi väntade i bilen..!

Och melodifestivalen, nej, jag tänker inte ens kommentera den. Det känns som att den eran är förbi. Men jag tror ändå att dom kommer spela Dannys "in the club" ute på krogarna flitigt i sommar. Jag menar, det känns mer som att dom är med för att "rycka" upp sina karriärer än att vinna melodifestivalen! Inte kommentera var det ja...
Idag så gick dagen lika fort på jobbet, resten av familjen kom ner när jag slutade och åt frullebuffé, och sen gick vi hem och chillade. Det var skönt! Det känns att jag inte är riktigt "van" vid att jobba, men man kommer nog in i det ganska snabbt när det väl drar igång.
Jag och syrran stack till gymmet när hon hade slutat, och då var det dags för löpbandet igen. Det gick jätte bra, pers. igen och jag är nöjd;)
Till babys fotboll, lämna killarna, köpa käk, och här sitter vi nu som utslagna hjältar och njuter av soffan. Saga är väldig intresserad av min dator nu när jag bloggar, hon kan inte sluta titta, så jag får nog ta och runda av här känns det som;)

Imårn så är det dags att åka ut till Österäng och hämta färgprover, kuuuuuul!

1 kommentar: