torsdag 17 februari 2011

Glad igen=)

Tack för alla fina kommentarer, både här på bloggen och på fejjan<3det gjorde mig jätte glad!
När baby hade läst mitt inlägg så överöste han mig med en massa komplimanger haha, gullehjärta!
Och hux plötsligt när jag kände mig gladare igen så verkade mitt hår problem inte så stort längre, och jag kom knappt ens ihåg varför jag nästan suttit och bölat över det?
Visst är det märkligt? Men ibland när man känner sig låg så kan minsta sak bli så stor!
Baby drog iväg mig i tanken ist på när vi i sommar sitter på uteplatsen i nya hemmet och njuter i solen, och tittar på Saga när hon leker i gräset, och genast så kändes allt mycket bättre!
Jag får se hur jag gör med håret, kanske blir nån ny färg i sommar ändå.... ;)

Idag så körde jag och Saga till Degeberga för att träffa prästen för dopsamtal. Spännande, det ska bli så kul, lilla stjärnan ska få en egen dag med massa uppmärksamhet! Vi gick igenom allt, och det är väl inget som direkt kan  gå "fel", det blir som det blir, och värsta skulle väl vara om hon kräker ner prällen;)
När det ryktades att Saga var i byn så var det klart fullt med nära och kära på cafét! Haha=)
Jag ringde mormor (gammelmormor;) igår för att berätta att vi skulle komma till Ekströms och hon blev såååååååå hjärtligt glad att jag hade ringt efter hennes sällskap så hon inte nog kunde uttrycka sin glädje över det, gulle<3
Morfar och kusin Elias kom oxå, och mor och far såklart;)

Vi kom hem precis när baby kom hem, så vi mös ner oss för en gemensam powernap i 1 timme sen stack han till gymmet, och Melle kom för kaffe rep med mig<3
Vi satt att traggade i flera timmar och vi kommer alltid på varje gång att det går för lång tid mellan våra träffar! Så skärpning;) baby gjorde rekord på löpbandet med sina nya skor, så jäkla impad är jag! Kul att vi peppar och taggar varann! Men jag kom aldrig iväg för klockan sprang iväg, och det var ju dags för middag så jag får dra dit imårn ist.
Jag stekte kotlett, bacon, hällde på grädde och soya, hur gott som helst! Och lätt;)

Nu har jag och Saga badat, hon är tokig i vattnet och plaskar järnet! Jag ska fortsätta baby i babyolja, för jisses vad mjuk man blir.
Sängen, läsa ett par sidor i boken, sen är det fredag igen! Då kommer pojkarna<3 <3

1 kommentar:

  1. Du får gå på babysimm med henne:) eller gå på badet själva :)

    SvaraRadera