fredag 4 februari 2011

Jobba är kul!

Idag så möttes jag och baby i hallen när han kom hem ifrån jobbet, så var det jag som gick till jobbet;)
Jag jobbade med Sara precis som sist, men Mie dröjde kvar ca 20 minuter så jag hann hejja på henne oxå, kul! Fullt ös på jobbet och jag hade en inre plan och planering för att hinna med alla moment så att dom var klara 19 när jag ska stämpla ut. KLockan stod på 19:03 så jag var ganska nöjd ändå;)
Kul det är att träffa människor, kunder kan vara så roliga ibland! Alla har nån liten sak som dom bara vill berätta, dom flesta iaf;) Att dom ska hem till nån med fika, att dom köpt en present på stan, att det är kallt ute, att dom varit sugna på kaffe så länge. Sen finns det ju vissa stammisar som pratar lite väl länge och om lite föööör mycket, men det är ändå kul;)

När jag kom hem så hittade jag en blöt bäbis på sin filt, baby som hade middagen färdig(<3), och när jag frågade varför Saga var blöt i håret så fick jag se det på bild... Haha, busar!


Så pappa lagar mat, och Saga leker med kranen;) Mys!
Klockan 20 så kom Sjöbeck och Elin hit för filmkväll! Vi kollade på "Eat, pray and love". Den var faktiskt jätte bra, en ovanlig film, men lärorik och inspirerande. Dock så kom det ju lite små snack och bebislek emellan, men vad gör väl det. Det var ju längesedan jag träffade Sjöbeck<3 Och Elin mä för den delen, hon har ju varit sjuk så länge nu, så hon fick inte kela med Saga, stackars moster<3

När filmen var slut så kom baby in i diskussionen som handlade om löpning. Alla har vi olika stilar och tekniker och det var kul att höra hur dom gör! 
Nu är klockan mycket och det är dags för familjen att sova. Nu är det helg, jihuuuu!

4 kommentarer:

  1. Ha, ha så coolt. Det har jag aldrig tänkt på att använda vasken till denna helt fantastiska lösning. Däremot hade jag andra lösningar, men denna var bäst! Kraaam

    SvaraRadera
  2. Hehe, Saga - sponsrad av Bongs! Det badlakanet är bara fööör gött att ha på sig!
    Ha en skön helg!
    Kram Carina

    SvaraRadera
  3. Ah så söt hon är där i vasken :) Man får ha sina knep för att få tiden att räcka till :)
    PUSS!

    SvaraRadera
  4. Bedårande liten skrutt! Förstår att de närmsta längtar järnet efter henne<3
    Kram Moster M

    SvaraRadera