onsdag 9 februari 2011

Tjejmys

Vaknade lite sent på jag fick ner med bebben i overallen. ner i bilen och ut till Österäng för att lämna proverna! När jag skulle lämna in vår "beställning" så sa hon kvinnan där "alltså; vi gör tyvärr inte tapet i hall och kök, bara väv"!
Are you skojjing me!! Det var ju mina favoriter ju!! Funderar nu starkt på att tapetsera själva ist, så får se hur det blirmed det, för de är ju de rummen man möts av när man kommer in.
Och dom har ju bara dassiga färger att välja på!

Vi träffade Jarl på parkeringen vid Netto, (av alla ställen!!=) Så vi bestämde genast att vi skulle ta en dejt snarast<3
När vi kom hem så hade baby hunnit hem ifrån friskis, och vi hann en snabbkaffe innan han skulle till jobbet<3
Jag och Saga tog ut en sväng i det fina vädret! Så härligt när solen står på och det börjar kännas som att man kan skippa vinterjackan!
Väl hemma så tog vi en powernap tillsammans, och det var så underbart skönt! Saga var tröttis och sov länge, och jag me... Det är helt sjukt vilken skillnaden det gör när man får "sova ut" lite.
Jag blir gladare, har bättre tålamod, känner mig mer inspirerad att hitta på saker. Tvärtom när man är trött, så är det inte lika lätt att vara rolig mamma.. Så man får passa på när hon nannar..<3

Sen kl 18 så skulle vi hem till Mie och Filip, för vi hade lite grejjer å fixa där åt en viss arbetskollega som snart blir ett år äldre. Och vad fint dom fått i sin nya lägenhet!! Jättemysigt!
Sambos för första gången, myys<3
Alla tjejer turades om att få busa lite med Saga, och hon var lika förtjust=)







Jätte kul att träffa alla tjejerna! ELin och jag hade följe hem, och imårn så är det vi som åker till Tollarp för att hälsa på faster Anita! Det ska bli kul. Nu inväntar vi baby om 5 minuter, jihuuu!

1 kommentar: