onsdag 9 februari 2011

Ute på äventyr!

Jodå, morgonkaffe blev det allt! Den bästa starten man kan ha på en dag tycker jag<3
Jag och Saga for ut till Österäng för att hämta matt/tapet prover till nya lägenheten! Efter många varv runt Netto så hittade jag äntligen BoService, men då var det låst... GAAAH! Besökstid mellan 8-12 stod det! Men hon sa ju att jag skulle komma efter 12!
Tillbaka till bilen med Saga i famnen och full storm (okej, lite överdrivet men håret blåste jobbigt mycket) tog mobilen och ringde, väntade i kö, kom fram till kvinnan, och hon sa att hon genast skulle öppna för mig, Tack =)



Vidare iväg mot Degeberga! Jag satte kurs mot Bökestorp, till Far som är frisk för att fika;)
Jokke var oxå där så det blev dubbel träff! Mysigt<3 Morfar hade saknat sitt lilla barnbar och busade på allt han orkade. Morbror Jokke fick sig oxå en omgång av den lilla sprallan;)
Det var kul att träffa dom igen, 2 veckor är länge för min del att inte träffa min familj!
Stackars mor som låg hemma sjuk i ett kallt strömlöst hus i Kyllingaröd<3 <3 Vi saknade dig!

Vi körde tillbaka till stan och där inväntade vi Elin som skulle komma och passa Saga för att jag skulle träna. Men jag var trött och inte alls pigg på det så jag stannade oxå hemma och hängde med syrran ist<3 Käk, tragg och lite youtube och sen när klockan var 21 så skulle hon gå hem. Men hon tyckte det var aningens konstigt att jag satte igång att baka en kladdkaka då. Men det smäller man så lätt ihop och vi skulle ju fika när baby kom hem<3

Lillan krängde i sig en hel portion gröt (!) Och var så nöjd, lite lek på det och sen inväntade vi pappa<3

När han kom hem så plöjde vi igenom alla färgprover och bestämde oss för golv och väggar! Vi har exakt samma smak och tyckte typ lika om allt! Det kommer bli så himla fint, i cant wait!!
Mini människan har somnat i sin säng nu och jag sitter i min säng med laptopen och och bloggar, det känns skönt och väldigt avkopplande<3
Undrar vad morgondagen må bjuda på?

1 kommentar: