onsdag 25 augusti 2010

Bäbiskontroll och e.m lunch!

Först så började vi dagen med att gå ner till barnmorskan och kolla vår lilla bäbis. Hjärtat slog som det skulle och hon ligger som hon ska. Man känner att det börjar närma sig lite nu, även om det känns så långt bort! Men det är ändå skönt att man har kontroller att gå på, så allt är som det ska, plus att det får tiden att gå liiiite fortare:) Så jag fick en extra tid redan på tisdag igen, snällt ! Men dom är så snälla och hjälpsamma och förstående där, man känner sig så ombonad<3


Sen mezzade mor och far och sa att dom skulle in till stan för att träffa Rebecka och käka lite lunch, myyyys! Och jag tackar inte nej till varken rebecka eller lunch;) Jag och baby hade följe ner, för han skulle ju tyvärr börja jobba <3 Och jäkla skit, jag har fått punktering på cyllen! Grrrrr... Men det är inget jag orkar engagera mig i idag. Kanske får det ist bli morgondagens projekt;)
Vi åt iaf en jätte god sen lunch på Pacha Palace som är en ny restaurang som öppnat i stan, mammi å pappi bjöd<3 Det är alltid lika mysigt att ses!!


Lilla söta Rebecka <3

Sen en snabbis på stan med syrran, och nu är jag hemma! Jag tänkte ta mig en powernap nu, sen ikväll så är det dags för filmkväll med Sjöbeck och Syrran! Vi ska se en skräckis som heter Shelter, jag tror att den är riktigt bra....!!


1 kommentar:

  1. Vilket bra foto på Rebecka. Men tösen, vad du är lik mamma...:-)

    SvaraRadera