söndag 8 augusti 2010


Eftersom dagen började såhär så blev det ju inget barnens dag som jag och Carro hade planerat...! Kändes ändå bra att det fortsatte regna hela dagen så att vi inte hade "ställt in" i onödan! Jag kilade ner till söta flickor på fantasi ist och köpte frukost frallor och så åt vi god frulle hemma!
Sen spelade vi tv spel! Adam vann movie quizz, och jag vann musik, jihuu!




Jag och baby fortsatte sen kvällen med film, mys middag och bara allmänt chill. Såg en film som heter "Remember Me". Den var faktiskt bra, men sorglig som tusan... var ingen kvittrande kärleksfilm som jag först trodde, men man kan ju inte alltid titta på såna;)

Tack för fina kommentarer, det var faktiskt Alecs äldsta son som var fotograf, även om ngt instruerad av sin pappa;)

Imårn är det AMS som gäller kl 10, önska mig nu lycka till i min jakt på information!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar