söndag 29 augusti 2010

Hoppas hoppas inte...


Imorse när jag vaknade så kändes bihålorna jätte svullna, halsen ömmade, och jag kände mig allmänt krasslig. Tråkigt! Jag har inte ens tänkt den tanken, att jag skulle gå och bli sjuk?! Jag menar, hur gör man då, tänk om man har hög feber och hes och hostig, och så måste jag in och föda barn, kan inte det bli lite jobbigt? Är det sånt som händer?

Jag tog iaf en Vicks och hoppades på att jag skulle somna om. Baby hade oxå svårt att sova, men till slut så sov vi ganska länge. Hungrig var jag när jag vaknade och passade på att lyxa till "frukosten" lite...


Så nu är baby ner i källaren och byter slang på min cylle <3 <3 Och fixar sin egen, jag funderar på att lägga mig på soffan och chilla, hoppas att detta inte utvecklas till att jag bli sjuk på "riktigt" utan att det går över till imårn!
Vi kollade förresten aldrig på Salt igår, så den ska vi se idag ist! Men vi kollade på en annan, den nya Grown Ups med Adam Sandler..

Det var något av det sämsta skit jag någonsin sett! Så jag avråder er ist för att se den, det är slöseri med ert liv...!

1 kommentar:

  1. Gabriella Isacsson29 augusti 2010 kl. 14:31

    Hej Linnea,hoppas du inte blir sjuk utan att det går över.Jag va jätteförkyld när jag fick Klara,så hon hade sin första förkylning när hon va en dag gammal,lite jobbigt.MEN så behöver det alldeles säkert inte bli,vi hade nog bara lite otur.Krya på dig och vila mycket så fixar det sig.KRAM moster Bella.

    SvaraRadera