måndag 30 augusti 2010

Tjoho!

Idag sov jag lite väl länge, men det är förlåtligt nu tycker jag. Har problem med mina sängkläder, och det är sjukt jobbigt! Täcket jag har är föööör varmt och det kan jag absolut inte ha, men att bara ha påslakan börjar bli lite för kallt. Kuddarna är jag inte heller nöjd med, har jag 1 så kommer man för långt ner med huvudet, har jag båda två så kommer jag för högt upp...Grrr, haha vilka problem!
Dom löste jag idag med att när baby stack till jobbet 05:30 så hoppade jag över till hans sida med han skööööna täcke och kudde <3 <3

Väl uppe så planerade jag veckans middagar, skrev en matsedel och handlelapp, gick bort till cykelcentralen och pumpade mitt punkterade däck som baby lagat! Sen skulle jag cylla till Maxi! Stannade till på Vasagatan igen där Sjöbecks mamma satt ute och chillade.
Hon är såååå intresserad av vår lilla bäbis som ska komma till världen och det mysigt! För jag berättar såklart gärna, man märker var Sjöbeck fått sin likeability faktor, för hennes mamma är jätte trevlig!
Handling på Maxi, lassa upp det på cykeln och precis då började det dugg regna, men jag hann hem innan det satt igång ordentligt, pjuuu..!

Det blev faktiskt en powernap med baby trots att jag inte varit vaken så länge, så lite virus i kroppen måtte jag ha. Men nu är han ute och springer och jag är i full gång med kvällens middag, hoppas det blir gott...! Fast då kan jag ju inte sitta här och blogga, back in the kitchen!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar