tisdag 3 augusti 2010

Mysigt att vara hemma!

Vaknade väl sådär i tid, men sen somnade jag igen framför en film.. ;)
Så när Alec kom hem så fick jag iaf dra igång dagen lite! Så jag cyklade och handlade lite, och man ska ju inte handla när man är hungrig.. haha, så det blev lite extra gottis! Men det ska man ju passa på och unna sig nu egentligen.
För när en gravid sitter och mumsar på ngt gott så tänker alla.. "aaa, vad gulligt!"
Men när en mamma sitter med sitt lilla barn och mumsar på ngt gottis, då tänker alla.."borde hon inte hålla igen lite nu..."

Jag lagade iaf lite korv stroganoff m ris, och sen tog jag ett låååångt mysigt bad!
Kollade lite på tv, och bara gjorde ingenting, såna dagar är oxå sköna <3

Och nu till kvälls mys så gjorde jag amerikanska bananapancakes m björnbär i! Och dom blev faktiskt riktigt goda! Hittade Arlas app på appstore och drog hem till min iPhone, och där fanns massa smaskiga recept! Ju mer man gör själv desto bättre, inte sant;)


Smeten!


Stek den!


Ät den!

Natti<3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar