fredag 20 augusti 2010

Nu så har jag röjt undan efter min slappemorgon (typ fixat iordning soffan, kuddar, filtar, diskat efter min frukost, bäddat sängen och klätt på mig;)
Så nu inväntar jag att killarna ska dyka upp närsomhelst! Myyysigt!

Så konstigt och opraktiskt att jag alltid är trött på förmiddagen och på dagen, typ hade jag lagt mig ner på soffan nu så hade jag bergis kunnat sova ett par timmar.
Men jag somnade ju inte förrän vid halv 5 imårse heller.. Grrr! Vårt att veta hur man ska göra, men det är precis som att alltid när vi säger gonatt, släcker lampan och ska sova, då bli jag pigg som en lärka!
Jaja, tur att jag inte har ett jobb som jag ska upp till tidigt, DET hade kunnat bli jobbigt.

Nu är det 20 dagar kvar idag.. Ju närmre det blir, desto mer håller man koll på dagarna<3
Och ikväll så ska jag hem till Melle som ska ha inflyttnings/födelsedag tjejfest i sin nya lya på challan, det ska bli skoj!
Men nu ska jag nog ut en sväng i solen innan den försvinner;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar