torsdag 5 augusti 2010

Time does fly.. eller?


Även om tiden bara stannade av nu när jag är helt sysslolös så är det som baby precis sa. Det är ju nu jag borde njuta av att få göra precis vad jag vill, inga tvång på saker jag måste göra, inga ställe som jag måste vara på. Bara göra precis vad jag vill, precis när jag vill det. För inom en snart framtid så kommer jag inte vara nr 1 i mitt eget liv längre, så jag borde kanske suga ut det sista av denna tiden som finns kvar.
Även om det är svårt, innerst inne så längtar jag ju bara efter allt ståhej <3
Men jag ska försöka varva ner, och inte få dåligt samvete över att jag inte gör ngt spec om dagarna, det kommer..

Nu är det snart middag! Och det tycker jag faktiskt är roligt! Planera och försöka pricka in babys favoriträtter och laga mat!
Idag är det sprödbakad torsk, kokt potatis och sås och grönsaker som gäller ;)

1 kommentar:

  1. Känner mig sannerligen bortskämd att få sådana lyxmåltider lagat och serverat åt mig,särskilt när det är lagat med sådan kärlek och omtanke..
    Du är bäst baby!!!

    SvaraRadera