lördag 28 augusti 2010

Myskväll i bästa anda!

Ja, då var kvällen äntligen här! Vi gick i samlad trupp, alla tjejerna ifrån Fantasi bort till bbq för att äta gottis och umgås! Det är så ovanligt att vi är med allihopa, men det var vi ikväll<3 Servitören frågade till och med hur vi kände varann, om vi bara var ett gäng kompisar, eller om vi jobbade ihop (förmodligen eftersom vi var så många). Det visade sig att han hade en hemlig dröm om att vidareutbilda sig till bagare, så vi lät BG snacka lite, eftersom det är hennes grej;)
Till och med salladen är god där! Och den högg vi in på illa kvickt, eftersom vi var så många (14 st) så tog det ju lite för maten att komma in... ;)




Jag tog oxfilé såklart (Elins och min favvo;) tjocka pommes, och foyotsås (stavning?). Det är deras hemmagjorda beasås med kalvfond...mmmmm!! Det är nästan så att man inte vill borsta tänderna ikväll så den goda smaken försvinner! Stackars Sjöbeck som är vegetarian säger jag.. men hon verkade väldigt nöjd med sin mat ändå, (trots att hon norpade Saras päror när hon var på toa, mohahahahaha;)

Nej, det var en jätte trevlig kväll i sann fantasi anda, och jag hoppas att det ska bli en tradition! Så alla kunder, fortsätt ge drix, för nu vet ni var pengarna går.. ;)

Nu när jag kom hem så satt baby (som jag inte träffat på hela dagen!!) och kollade på film <3 Så nu är det vi som ska mysa ihop till en film, och imårn ska vi hitta på ngt skoj tillsammans, som att vara tillsammans ;)
Sov så gott alla fina <3

2 kommentarer:

  1. Ang min matsedel, den är inte särskilt spännande, mest praktiskt. Typ att kokt potatis följs upp med stekt potatis dagen efter, likadant med ris. Och typ biffar ena dan så gör jag mycket, så får vi äta det dagen efter med, fast med andra tillbehör. Men jag kan mejla över den sen :D Mysig kväll ni ser ut att ha haft! Puss

    SvaraRadera
  2. Kul att jag fick vara med på ett hörn på er tillsammans dag=) Det var kul att testa lite bilar. Kram på er=)

    SvaraRadera