fredag 27 augusti 2010

Tack för dom!






Tack för schysta tuttar under graviditeten, synd att rumpan oxå växer på lika bra..HAHA! Fast det kanske inte passar sig att ha U-ringat när man är hög-gravid? Äsch, skiter i det, man får ju passa på;)
Kollade lite på mina "gamla" kläder idag, det ska bli spännande att komma i dom igen! Jag tror jag har för lite att göra idag....! Tror jag ska gå och sortera en låda elr ngt.. Det börjar lukta mat ute på gården, grannen lagar god mat!
Jag försöker fasta lite så att jag ska vara hungrig ikväll när det är fantasi tajm<3

2 kommentarer:

  1. Haha..du är gullig när du är rastlös..sortera en låda..hihi=) och vilka "tudor" du har fått..snyggt=) jag fastar med..börjar bli hungrig nu..bara en timme kvar!

    SvaraRadera
  2. hehe man skulle kunna tro du skaffat dig sillisar... :P hehe... Men det klär dig.. :)

    SvaraRadera