lördag 21 augusti 2010

Myskväll!

Igår så kom Melle och hämtade mig vid 18:30, sen körde vi hem till henne och började fixa lite inför hennes inflytt/födelsedags fest!
Hon hann städa, tända ljus, färga håret, dricka ett glas vin, duscha, klä sig, sminka sig, på 1,5 timme! Jisses...det hade tagit mig mycket längre tid... men jag antar att det är för att hon är van;)
Det blev så fint i hennes nya lya!





Det var iaf jätte kul att träffa alla tjejerna igen! Så längesedan det var, så det var spännande att höra vad alla höll på med och så <3 Även om inte Eden var där, det hade varit kul att träffa henne oxå, men det kommer ju fler gånger!


Sen var baby snäll och kom och hämta mig och gav några tjejer lift in to the city<3
Ännu en sömnlös natt dock (nästan, så känns det iaf när man somnar sent...)
Men nu ska jag försöka hålla mig vaken så länge jag kan idag så att jag ska vara döööööö trött inatt;) Vi får väl se...
Återkommer med lite bilder från dagens äventyr sen!

Hej Hej /L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar