måndag 23 augusti 2010

Mysdag hos bästisen !

Dagen började med strömavbrott när jag och baby försökte kolla på film, jaha! Så vi fick avstyra dessa planer (only the strong filmen jag velat se länge, typiskt!)
Efter dagens kaffe så stack han till jobbet, och jag tog bussen ut till Carro<3
Hon satt igång och bakade hemmagjord pizza! Mumma! Och vi lekte med barnen och snackade och mös. Olle blev lite kladdig efter maten, så han fick tvätta sig i vasken i badrummet, little did we know, nån liten kille lyckades blöta ner hela toalettgovlet pga det, haha, busunge!!

Jag fick träna på att läsa lite saga för Lillen (men han var mest intresserad av att prata om bilderna i boken än att lyssna på mig, men jag skulle läsa ändå;)
Carro gjorde pannkakor till kvällsgott, med glass och sylt.

Jag tycker det är så härligt att åka ut där, bästis snack, mysungar och bara ta det lugnt, det är inte alla som är så lyckligt lottade att ha en sån fin nära vän, som jag känt i så många år, det är jag väldigt tacksam över<3

Så nu har jag precis kommit innanför dörren, tog sista bussen hem, inväntar min baby sen är det kvällsmys med honom, och fångarna på fortet, är det fortf bra tro?
Så detta har varit en riktig mysdag för min del, i like.

Hoppas din dag varit lika bra!
Kärlek /L

3 kommentarer:

  1. Ja, min dag har varit lika bra:-). Ni har känt varandra så länge ni funnits. Det är guld <3

    SvaraRadera
  2. Tack för idag! Jääätte mysigt! Det var alldeles för längesen, så jag hade gärna haft kvar dig tills imorgon :) Hoppades lite på en klass 3 varning från SMHI, haha.
    Olle ser så nöjd ut på bilden. Tänk vad en sån liten människa kan ställa till med, hihi.
    Tacka Alec för bilden, så snällt att han tänkte på det :) Puss puss

    SvaraRadera
  3. Fångarna på Fortet var precis lika bra som förr..och han som var faddefora(?) var klockren eller hur!

    SvaraRadera