måndag 9 augusti 2010

Monday morning!

Idag så var jag på arbetsförmedlingen och fick en hel del svar på alla mina frågor!
Det kändes skönt, för en gång skull så var dom till hjälp för mig <3
Så nu ser det ut som att allt ska kunna lösa sig på bästa sätt för min del, and i am so happy!! Skriver mer om det sen när allt är 100 % klart...

Dagen idag består av...

Och jag tillhör faktiskt den lilla grupp som tycker att det är kul att tvätta!
Helt fantastisk uppfinning egentligen; man bara stoppar in smutsig tvätt, trycker på en knapp, och vips! Så har man en massa rena kläder som luktar gottis! I love..
Ska ner och ta runda nr 1 nu... funderar på att cykla bort till busskiosken oxå...för jag är sugen på:


Och är man sugen så är man! Mums... Jag använder dentan juuuu!!

Jag måste bara säga att jag är mäkta stolt över mig själv som lyckades skruva ihop skötbordet alldeles själv, trots att mitt tålamod är obefintligt just nu... Mohahaha!

1 kommentar:

  1. Det skötbordet kolla vi också på, men sen skulle vi ju ändå ha det på dass där det fanns andra förvaringsmöjligheter, men det är ju perfekt för er! Kan du fatta hur snart ni har er beeeebis??? Och jag :) på ett litet hörn så får ju jag med en bebis :)
    Längtar! Puss <3

    SvaraRadera